Loading...

A 2023-as részvételi költségvetés eredményei – könnyen érthetően

Az önkormányzatnak saját pénze van.

Józsefvárosban a lakók dönthetnek arról, hogy 

az önkormányzat mire költsön 150 millió forintot. 

A józsefvárosi lakók 233 ötletet küldtek be.

A józsefvárosi lakók 40 ötletről szavazhattak.

1500 józsefvárosi lakó szavazott. 

Összesen 16 ötlet fog megvalósulni 150 millió forintból. 

Ezek az ötletek fognak megvalósulni:

  • Ivókutak 
  • A Szent Kozma Józsefvárosi Egészségügyi Központ akadálymentesítése;
  • A Pál utca zöldítése;
  • József utcai pihenősziget és kutyabarát zöldsáv.
  • A Karácsony Sándor utca zöldítése;
  • Egy Baross utcai köztér rendezése.
  • A Magdolna utca zöldítése;
  • Padok a Népszínház utcában;
  • A Szerdahelyi utca javítása.
  • Az Orczy tér fejlesztése
  • Közösségi kert 
  • Nyilvános vécék
  • Kóbor állatok segítése;
  • Utcai piszoár;
  • Madárbarát Józsefváros;
  • Akadálymentesítési támogatás

Az ötleteket itt lehet részletesen megismerni. 

Az önkormányzat munkatársai sokat segítettek.

Önkéntesek is sokat segítettek. 

Köszönjük a segítséget!

Az eredményeket közösen ünnepeljük meg.

Az ünneplés 2023. július 21-én este 6 órától lesz a Grundban. 

A Grund címe: Nagy Templom utca 30.

Várunk szeretettel!

Ha kérdésed van, ide írj:: reszvetel@jozsefvaros.hu

Figyelmedbe ajánljuk:

Elfogadta a képviselő-testület a 2025-ös részvételi költségvetés eredményét!
Mutatjuk a 2025-ös részvételi költségvetés nyertes ötleteit – Idén 200 millió forint sorsáról döntöttünk közösen Józsefvárosban!
Rekordszámú ötletet küldtetek a részvételi költségvetésbe – még csak most jövünk bele!
Elkészült és átadtuk az Orczy téri automata illemhelyet
To top