Mind a Nagyvárad téren, mind az Orczy téren áthalad kerékpár út, viszont a kettő között, az Orczy úton nincs kijelölt sáv vagy út a kerékpárosoknak. Mivel a Golgota-térnél a villamosmegálló mellett két nagyon szűk sáv van, ahol az autók is alig férnek el, a biciklisek és elektromos rolleresek inkább a járdát választják közlekedésre. Ez azért kellemetlen, mert a házból kilépve (Orczy út 42), illetve a golgota-téri 99-es busz megállójában gyakran félre kell ugrani a nagy sebességgel haladó biciklik vagy rollerek elől. Ezen túl sajnos szemtanúja voltam egyszer, hogy a Golgota téren lévő MOL kúthoz bekanyarodó autó elütött egy a járdán nagy sebességgel haladó kerékpárost. Ha megvalósulna a kerékpáros infrastruktúra fejlesztés, biztonságosabban lehetne a járdán gyalogosan közlekedni és nem kellene a gyorsan haladó kerékpárosoktól és elektromos rolleresektől tartani.
Az úttestre felfestett bicikli sávval ösztönözni lehetne az embereket, hogy ne a járdán közlekedjenek biciklivel és rollerrel. A golgota-téri villamos megálló mellett az úttest amúgy is keskeny két teljes sávhoz, a kanyarodó járművek ígyis-úgyis felfogják a forgalmat, úgyhogy a két nyomvonal helyett lehetne egy sáv és egy kerékpársáv.
Ezen túl szükség lenne a golgota-téri buszmegálló és a golgota-téri villamosmegálló közötti járdaszakasz kiszélesítésére, a Vajda Péter utcát keresztező zebránál az útburkolat javítására.
szakemberre, aki megtervezi az új kerékpársávot aszfalt festékre aszfaltra
Az ötletbeadó által javasolt fejlesztés kivitelezése a Budapest Közút engedélyéhez kötött, ezért a lakossági munkacsoportok ideje alatt az önkormányzat ezt a jelzést megteszi az illetékes felé. Az ötlet a Budapest Közút előzetes hozzájárulásával tud szavazólapra kerülni.