Loading...

Co-working iroda, valamint kedvezményes terembérlési lehetőség kialakítása

Megvalósítás helyszíne
Kritériumoknak megfelelő, könnyen megközelíthető önkormányzati tulajdonú helyiség Józsefvárosban.
Milyen problémára jelent megoldást?

A covid járvány óta többen dolgoznak home offiban, a korábban kialakult helyzet miatt tendencia, hogy csökkent a szociális interakciók száma, a kapcsolódási és kapcsolatépítési lehetőségek. A gazdasági válság és fokozódó infláció miatt egyre drágábban lehet termet, közösségi teret bérelni

Ötlet leírása

Közösségi tér és co-working iroda létrehozása. Az iroda egész héten igénybe vehető, ingyenes wifit, áramot, projektort, vetítővásznat, hangfalat, székeket, asztalokat biztosít a kerületi lakosok számára.


Külön termei (kis- és nagyterem) kedvezményesen bérelhetőek. Kistermek: pl. egyéni konzultációkra, beszélgetésekre, fejlesztésre, stb. Nagyterem: nagyobb létszámú (max. 16-20 fő) csoportok számára.


Kéthavonta egy közösségépítő rendezvény.

Két dolgozói és egy köz WC kialakítása.


"Bevásárlólista"

Munkaállomások kialakítása: asztalok, székek, olvasólámpák. Valamint: babzsákok, projektor, vetítővászon, hangfal. Mosdók kialakítása.

Társadalmi részvétel

Felújítási munkálatokban. A szolgáltatást igénybevevőként, bérlőként. Kéthavonta közösségi rendezvény résztvevőjeként.

Hivatal visszajelzése:

Az ötletet úgy tudjuk befogadni, hogy a megvalósítás helyszíneként a H13 jelenleg kihasználatlan tereit vizsgálja a munkacsoport.

To top